2) نمایشگاه بین المللی کشاورزی 1402

نمایشگاه کشاورزی 1042

با افتخار اعلام می کنیم که اولین و بزرگ ترین تولید کننده ژئوتکستایل کشور، با حضور چشمگیر خود در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی (نهاده ها، تجهیزات گلخانه ای و سیستم های آبیاری) مشهد مقدس زمان ۴ الی ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، نگاه های همه را به خود جلب کرد.

شرکت سفید بافت خراسان پیشرو در تولید ژئوتکستایل با محصولات متنوع از جمله لایه محافظ ژئوممبران، پارچه ضد علف هرز، کاور ضد سرمازدگی و پوشش محافظ استخر  با بالا ترین کیفیت، در یکی از برترین و معتبرترین نمایشگاه های  ایران حضور یافت و توجه همه را به خود جلب کرد. حضور این شرکت بزرک در نمایشگاه، فرصتی مناسب برای معرفی نوآوری های خود، جذب مشتریان جدید و تبلیغات گسترده تر بود.

این شرکت با ارائه محصولات بی نظیر و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، موفق به جلب توجه همه حاضرین شد و نشان داد که با تلاش و انگیزه، می توان به رتبه برتری دست یافت.

همچنین، حضور شرکت سفید بافت در این نمایشگاه  فرصتی برای ارتباط مستقیم با مشتریان و همکاران بوده است. این شرکت به خوبی نشان داد که همیشه هدف اصلی اش ،  برآورده کردن نیازهای سه‌گانه مشتریان است یعنی اعتماد،  تعهد و کیفیت و تمامی افرادی که با این شرکت بزرگ آشنایی دارن از این امر به خوبی آگاهند.

مدیر عامل شرکت آسانکار شرق، بنیانگذار و رئیس هیات مدیره مجموع شرکت های سفید بافت خراسان، نمد بافت فارس و پارس لایه خراسان

سمانه عشقی: مدیر عامل شرکت سفید بافت خراسان

آخرین اخبار
بازدید مهندس فرزین شهردار عشق آباد از شرکت سفید بافت خراسان

3) بازدید مهندس فرزین شهردار عشق آباد از شرکت سفید بافت خراسان

سمانه عشقی

1) بانوی کارآفرین و میراثدار صنعت خانواده خانم سمانه عشقی

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد سفید بافت خراسان 2 بهمن 1402 min

2) نمایشگاه بین المللی کشاورزی 1402

2) نمایشگاه بین المللی کشاورزی 1402

پیمایش به بالا